01 lipca 2015

Ginger Ambition


Witam!! 

Postanowiłam wrócić do blogowania. Otóż, stęskniłam się za robieniem zdjęć, po drodze miałam motywacje do nauczenia się umiejętności fotografowania. 
Kiedyś był to blog o nazwie "Teenager Forever", lecz od teraz jest to coś innego. Na przestrzeni tych paru miesięcy od posta pt "Wiosna" z 21 marca 2015, wiele się zmieniło. Mój sposób patrzenia na świat, preferencje, zainteresowania. Nastąpiły czynniki przyrodnicze, jak również pozaprzyrodnicze, które spowodowały pewne zmiany.( wybaczcie, jak będę używać terminologii biologicznej, ale tak to jest, w końcu biochem). 


Chciałabym za pośrednictwem tego bloga, móc rozwijać swoje zainteresowania, dzielić się z wami tym co mi leży na sercu, wymieniać się poglądami, wskazówkami itp. 
Mam wielką nadzieję, że będziecie odwiedzać mój mały świat na blogspocie i że przypadnie wam do gustu, chociaż trochę:)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Thanks for your comment.