01 września 2011

Pierwsze chwile...

Można już powiedzieć, że pierwszy dzień w szkole mamy już za sobą. Jestem tak podekscytowana, że chyba nie będę spać do 2 w nocy.;) Chodzę do klasy z moim przyjaciółmi, czyli z Karinką (Różowa), Andzią (Czerwona), Asią (Blondi), Kasią (Biała), Darią (Czarna) i z Sylwią (Sylwester). A i jeszcze z moim kolegą Damianem. Reszta osób to ludzie z innych szkół. Chodzę do klasy a. I na całe szczęście moim wychowawcą jest pani od wf. W klasie b,c,d wychowawcami są panowie od wf. Później z dziewuszkami poszłyśmy do naszej starej szkoły by odwiedzić nasze nauczycielki i zobaczyć co się zmieniło. Jak weszłam do budynku, w którym nie dawno się uczyłam to nie mogłam uwierzyć, że nadszedł ten czas, odejścia stąd. Poznałam tam wiele osób. I z wieloma się zżyłam. Ale dobra już nie będę się użalać nad sobą.




W nawiasach są przezwiska moich przyjaciół. Daliśmy je sobie na wycieczce w Górach Stołowych.





 Chciałabym abyście w komentarzach napisali jak wam minął pierwszy dzień w szkole!!;)

3 komentarze:

  1. zajebiście było ! ;D
    zapowiada się ciekawy rok xd

    ja jestem z "b" ;P ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jestem w c:P
    Super było:)
    Zapowiada się świetny rok.
    Klasę mam świetną:P

    OdpowiedzUsuń
  3. Zajefajny blog obserwuje i licze na rewanż odpowieć prosze w komętarzach:)

    OdpowiedzUsuń

Thanks for your comment.