02 września 2011

No wreszcie weekend;)) hehe

Jak wam minął dzisiejszy dzień w miejscu, który każdy lubi, czyli w szkole? Bo mi dosyć dobrze. Zaraz po powrocie ze szkoły dostałam tzw. durniaczki (przynajmniej ja tak to nazywam). Zaczęłam tańczyć, śpiewać. Najgorsze jest to, że robiłam to prawie nieświadomie. Znaczy miałam świadomość, że coś takiego robię, ale nie mogłam przestać;) Teraz zaś mam objawy spokoju ;p 
Jutro będę musiała przeczytać książkę ,, Złudzenie", bo w pon. mam obowiązek wypożyczyć lekturę ,, Zemsta". Najgorsze jest to, że sprawdzian z lektury wypada w moje urodziny (7 października). Będę mieć czadowy prezent;(










1 komentarz:

  1. nie przejmuj się ;)
    ja mam 3 tyg. na przeczytanie jakiejś książki o której nie mam zielonego pojęcia ;//
    te 2 pierwsze dni wypadły całkiem okej ;)
    tylko jak się dowiedziałem ile nauki będzie w tym roku, to aż mnie coś trafiło ;DD
    akurat też lubię te dwie piosenki ;))

    OdpowiedzUsuń

Thanks for your comment.