08 września 2012

Minął pierwszy tydzień.

Minął zaledwie tydzień szkoły, a ja się czuję jakby to była wieczność. Tyle się działo przez te ostatnie 5 dni, że już nie wyrabiam psychicznie. Zwłaszcza dzisiejszy dzień mnie zdołował, bo niektórzy ludzie nie czytają dokładnie czegoś i potem wynikają komplikacje. Jestem w tak głupim wieku, że wszystko i wszyscy wydają mi się źli. Zdaje sobie z tego sprawę i nie umiem zmienić swojego nastawienia. To takie trudne. 



Jak minął wam pierwszy tydzień szkoły?

Do wakacji zostało 292 dni!!


9 komentarzy:

  1. Jeżeli chodzi o moje nastawienie, to mam podobnie, niestety. I każde moje plany o zmianie zachowania nie wchodzą w życie. Myślę, że większość osób ma podobnie, tak to już jest i bardzo ciężko coś zmienić.

    Ps. Ciekawe zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. mi sie juz nie chce chodzic do szkoly:/ ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. każdy chyba przeszedł taki okres w życiu.
    nie ma co sie przejmować :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niby dobrze mi miną ,ale jestem bardzooo zmęczona xD
    Świetne zdjęcia .

    Zapraszam do mnie : przez-swiat-z-aparatem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi tez pierwszy tydzień minął bardzo szybko -,- właściwie to nawet dobrze . przynajmniej szybko szkoła zleci :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwszy tydzień nawet ok ;)
    Obserwuję i liczę na rewanż ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. dokładnie, pierwszy tydzień a juz taki męczący ;c

    OdpowiedzUsuń

Thanks for your comment.