19 września 2011

Oh...

Dzisiaj był dzień nie za milutki. W sumie większość dni są takie. Po pierwsze dostała 2 z matmy. A miałabym szansę na 3 gdybym dobrze rozwiązała najprostsze pod słońcem zadania. Andzia mi powiedziała dosyć smutną wiadomość. Powinna mi dać nagrodę za to, że starałam się nie płakać. Lecz w sobotę (jeśli się spotkamy) może się to zmienić.  Jutro mam odpowiedź z fizyki. Nie lubię przedmiotów związanych z matmą. Pogoda jak widać za oknem nie dopisuje. Tak bardzo chciałabym wakacje!!!!!!;) 
Ja już kończę moja krótką notę i idę swój cały stres odreagować w tablice czekolady. Także odreaguje wszystko w tańcu.

                                                 

3 komentarze:

  1. Piosenkę osobiście uwielbiam a po burzy wychodzi słońce i do tego czasem tęcza :P Będzie okej :P

    OdpowiedzUsuń
  2. pogoda u mnie jest zajebista ! :)
    tak grzeje, że normalnie xD

    OdpowiedzUsuń
  3. ja mam jutro kartkówkę z matmy ;]
    uwielbiam <33

    OdpowiedzUsuń

Thanks for your comment.