18 września 2011

I jutro od nowa;(

Dzień, który jeszcze trwa jest NUDNY. Nic mi się nie chce!!!!!! Jeszcze na dodatek ten tydzień mam zawalony sprawdzianami i pytankami. Jutro mam test na wejście z polskiego + możliwe, że pani mnie zapyta z angielskiego i niemieckiego. Na wtorek muszę się nauczyć tabelki z jakimiś przedrostkami. W środę pan pyta 4 zwrotek hymnu i mam test na wejście z historii. Czwartek nie wiem czy coś będzie, a w piątek prawdopodobnie test na wejście z biologii. Zwariować można. Mam wielką nadzieję, ze jutrzejszy dzień będzie o wiele lepszy od dzisiejszego (choć się jeszcze nie skończył).

                                     


1 komentarz:

  1. ja mam jutro koszmarny dzień.
    mnóstwo wszystkiego.
    straszne .. ;/
    Sylwia < 3

    OdpowiedzUsuń

Thanks for your comment.