02 sierpnia 2011

Witam;)

Cześć, blogowicze!! Jestem Green . Obecnie mam 12 lat, lecz w październiku stuknie mi trzynastka. We wrześniu pójdę do pierwszej gimnazjum. Z jednej strony się cieszę, a z drugiej nie. Kocham taniec i muzykę (zwłaszcza pop oraz reggae). Od jakiegoś czasu zaczęła mnie interesować moda. Mam w mojej mini miejscowości dwie przyjaciółki: Karinę i Angelikę. Jak się obie spotkają to powstaje niezła mieszanka wybuchowa. Potrafią nawet wywrócić dom do góry nogami. W szkole jestem osobą spokojną, ale w domu zbytnio NIE!! Zawsze gdy jestem sama w domciu to drę się w niebo głosy, tańczę po fotelach itd. Mam nadzieje, ze mój blog wam się spodoba. ( a bym zapomniała! Mam jeszcze jednego bloga: byckobietom.bloog.pl/ , więc też możecie na niego luknąć, lecz nic na dzień dzisiejszy w nim pisać nie będę).




             

                                                                   

                                                   

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Thanks for your comment.