19 grudnia 2013

Już niedługo.

Przygotowania do świąt idą pełną parą. Mam jeszcze kilka dni na kupienie prezentów. Miałam zrobić to znacznie wcześniej, niestety przez ostatnie tygodnie byłam uwięziona z książkami w moim pokoju. W sumie nie potrzebnie. 
Ostatnie tygodnie były bardzo, bardzo ciężkie, więc mam wielką nadzieję, że los nie zechce mi ich powtórzyć.

Jak wam idą przygotowania do świąt? Prezenty kupione? Ja kompletnie nie wiem co kupić. W głowie pełno pomysłów, ale który najlepszy?!  



Jutro klasowa wigilia. Ostatnia.


3 komentarze:

  1. hhahaha to ja w tym roku wyjątkowo kupiłam prezenty wcześniej i mam z głowy <3

    OdpowiedzUsuń
  2. najlepiej kupić coś praktycznego ,albo coś co dana osoba chciała by mieć ale szkoda jej na to pieniedzy bo ma np inne wydatki. Ja z braku laku jestem skłonna kupić przeuroczy duży kubek ze świątecznymi motywami ,aby w te zimne wieczory nie latać ciągle po nową herbatę ,ewentualnie ciepluśne skareptuchy ♥

    OdpowiedzUsuń

Thanks for your comment.