27 czerwca 2013

To już jutro!

Myślałam, że już nigdy nie doczekam się tego momentu. Wakacje! Jutro ostatni raz ją zobaczę i adiós szkoło na 2 miesiące.
Mam tyle planów. Mimo, że spędzam je w domu, chcę aby były doskonałe. Chciałabym również te dwa miesiące przeznaczyć na refleksje dotyczące mojej przyszłości. Otóż kompletnie nie wiem co chce robić w przyszłości. Nie wiem na jaki zawód pozwolą moje możliwości. Gdy byłam małą dziewczynką marzyłam o byciu piosenkarką, jednakże nie zostałam obdarzona talentem muzycznym. Potem doszłam do wniosku, że może aktorką, ale to też odpada. I teraz kompletnie nie wiem. 
Mam dwa miesiące na zastanowienie się. 



2 komentarze:

  1. Rozumiem cie! Ja musialam wybrac w tym roku! Oczywiscie to tylko narazie! Ja tez mam troche z tym problem ale jak narazie chce byc prawnikiem!
    http://love-lm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne okulary :D

    Zapraszam do mnie ;))
    wiolka-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Thanks for your comment.