29 marca 2013

It depresses me that....

Rano się budzę i zamiast widzieć przebijające się przez chmurki słoneczko, widzę spadający z dużą  prędkością śnieg. Ledwo co poprzedni się stopił, a tu od nowa. Cieszę się, że mrozu nie ma. 


WIOSNO PRZYJDŹ!!!

Nawet zaczęłam śpiewać kolędy. Chyba w tym roku zamiast malować jajka będę ubierać kolejny raz choinkę;D

***********************************************************
Jakie plany na dziś macie? Mam nadzieję, że nie siedzenie przed monitorem komputera lub TV.
Ja za chwilę idę się jakoś ogarnąć i chciałabym dzisiaj załatwić sprawy związane ze szkołą, by we wtorek nie siedzieć cały dzień i w pośpiechu wszystko wkuwać, i zrobić babeczki do koszyczka.

See you;*




3 komentarze:

  1. Ja zamierzam dzisiaj sprzątać :3
    Kurczę ten śnieg to już przesada ;_;

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też chcę dziś ogarnąć rzeczy do szkoły :). Pozdrawiam i zapraszam: lavender-hearts.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również spędzam ten dzień przed komputerem, chociaż szczerze mówiąc powinnam poświęcić trochę czasu na naukę, ostatnio wszystko zostawiam na ostatnią chwilę, muszę to zmienić ; )

    +Świetny blog, z pewnością będę tu często zaglądać.

    OdpowiedzUsuń

Thanks for your comment.