04 sierpnia 2012

Happy...

2 sierpnia 2011 roku założyłam tego bloga.  Powinnam była napisać tego posta właśnie drugiego sierpnia, ale kompletnie zapomniałam. Planowałam tego posta w swoim notesiku. Planowałam co napisać. Nie mogłam się doczekać kiedy minie rok prowadzenia tego bloga, a tu co??-zapomniałam. Ale lepiej późno niż wcale.



Na samym początku założyłam tego bloga tylko dla zabawy, po miesiącu miałam go usunąć, lecz pod koniec sierpnia dostałam swój pierwszy komentarz i pierwszego obserwatora.Postanowiłam go jeszcze potrzymać aż dotrzymałam do dzisiaj. Z każdego komentarzu się cieszę i z każdego nowego obserwatora. Dziękuję, że mogę dzielić się z wami moim przeżyciami, wspomnieniami i że zawsze od trzymam ciepłe słowa. 
Prowadzenie bloga to świetna rzecz poznawania innych. Czytając wasze blogi dowiaduję się nowych rzeczy i wiem, że nie tylko ja na tym świecie borykam się z tak trudnymi, a czasem dziwnymi sprawami;*


Dziękuję wam;*

Teraz może małe podsumowanie:


Najwięcej wejść miał post pt. Faceci i ich kobiece strony, bo 1557. 



Najwięcej wejść miałam z Polski, a jeśli chodzi o obce kraje to z Rosji.


Obserwatorów jest obecnie 111 i jestem z tego bardzo zadowolona, oczywiście chciałabym, żeby było was więcej, ale i tak się bardzo cieszę;*

Nagłówki jak były:
















Trochę ich było;*

Na koniec, chciałabym jeszcze raz wam podziękować, że jesteście, że czytacie i komentujecie. Dziękuję;*

7 komentarzy:

  1. fajne naglowki mialas :)
    ja tez mam cos kolo roku bloga a mialam moze z 10 naglowkow :D

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne nagłówki ;D gratuluję rocznicy ^^
    zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja już bloguję nieprzerwanie od 4 lat.

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluję! i życzę wytrwałości w dalszym blogowaniu:)

    OdpowiedzUsuń

Thanks for your comment.