10 lipca 2012

a book

Nigdy nie lubiłam czytać książek. Czytanie lektur szkolnych to dla mnie męka. Jedyną lekturą, która mnie wciągnęła to Ania z Zielonego Wzgórza, a reszta to czytałam z przymusu i  więcej rozumiałam z streszczenia niż z nich;*  Wolę zdecydowanie sama wybierać co będę czytać. Nie lubię historycznych, przygodowych jak np. Hobitt, czyli tam i z powrotem (doszłam tylko do 9 rozdziału). Lubię takie książki jak Amore 14,  Frederico Moccia, Skrzydła Laurel Aprilynne Pike. Te książki czytałam z wielką chęcią. Ledwo się mogłam od nich oderwać. 

Tumblr_m6j4g9qf6c1qdgybro1_500_large
weheartit.com


  • Obecnie kończę właśnie książkę Amore 14, następnie chcę przeczytać Trucicielkę Eric-Emmanuel Schmitt,
  • Zapach spalonych kwiatów Melissa de la Cruz,
  • Lód w żyłach i Pamiętam cię Yrsa Sigurdardottir
  • Buszujący w zbożu  J. D. Salingera 
  • i wiele, wiele innych;*
Jak można zauważyć gustuję w zagranicznych pisarzy.  I jeśli ktoś z was przeczytał jakąś książkę, która naprawdę go zaciekawiła to napiszcie mi jej tytuł i autora. Moja lista się wtedy powiększy.;*  



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Thanks for your comment.