16 grudnia 2011

Trans;)



Nie mogę uwierzyć, że dzisiaj piątek. Wpadłam w trans i nie mogę się z niego wyrwać. Może i dobrze.  Mam wrażenie, że jutro do szkoły. Pierwszy raz mi się takie coś zdarza. Mniejsza o to. 
Dzisiaj w szkole było jak zwykle wesoło. Pisaliśmy test z biologii. Mam nadzieję, że w miarę dobrze go napisałam. Nie należał do łatwych, ale i nie do trudnych. Dobra ja was szkołą zanudzać nie będę.





Jutro najprawdopodobniej czeka mnie ''ekscytujący'' dzień. Trzeba w końcu zacząć świąteczne porządki w domciu. Zmienić trochę dekorację z jesiennej na zimową. Co tydzień robię te porządki i robię, i zrobić nie mogę. Cała ja!!




Kiedy spadnie śnieg?? Oby jak najszybciej. 








Zapraszam do klikania lubię to na facebook;) http://www.facebook.com/pages/Teenager-Forever-blog/281632558554496

A także będzie mi bardzo miło jeżeli zagłosujecie na mój blog na Topliście


Miłego dnia, kochani <3




16 komentarzy:

  1. można zamówić na allegro lub poczekać do stycznia i wygrać u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajny blog :)
    obserwuję i licze na to samo. dzięki za komentarz !
    uwielbiam te zdjęcia :D

    OdpowiedzUsuń
  3. a ja nie chcę śniegu nie lubie ciężko się chodzi na świeta może spaść a potem niech spada :D
    Obserwujemy ?
    zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna ostatnia inspiracja <3 !
    Obserwuję !:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też mam zamiar robić świąteczne porządki ;D pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. ja tez musze sei za porzadki wziac ;d

    OdpowiedzUsuń
  7. brry. nie chce śniegu.
    już porządki na święta? u mnie pewnie dzień przed dopiero. ;P

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja właśnie nie chcę śniegu a u mnie sypie:(

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne inspirację :)
    Zagłosowałam w top listach moge liczyć na rewanż :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne fotki, U mnie "Christmas wydanie" zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajny blog obserwuje i liczę na rewanżyk:)

    OdpowiedzUsuń
  12. I like your pictures! Lovely song dear!
    Come back soon to visit my blog, I'll be waiting for you !!!

    Kisses,
    Miriam
    Fashion Crazy Ball on Bloglovin and My Facebook Page

    OdpowiedzUsuń
  13. też mam wielką nadzieję na śnieg, a porządki to normalne ciągną się w nieskończoność :P

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne inspiracje na święta!!!:)
    Obserwuje:) i zapraszam do obserwowania mojego blogu:)

    ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★
    pozdrawiam:*:*:**:*:

    OdpowiedzUsuń

Thanks for your comment.