12 listopada 2011

Jesienny poranek......!


Good Morning, kochani! Nie dawno wylazłam z cieplutkiego łóżka. Ciężko było się podnieść!! Za około 2 godziny albo za godzinę jadę do Karinoski. Potem podobno jadę do Angeliki. 

Pogoda za oknem jest bardzo ładna. Uwielbiam sobotnie poranki, kiedy słoneczko oświetla cały mój pokoik.
Grzech dzisiaj nie wyjść na zewnątrz. 





Wczoraj nie pisałam posta, gdyż rodzinka do mnie przyjechała. Miałam wczoraj tzw. spóźnione urodziny.
Dostałam kolczyki i błyszczyk (od kuzynki), a reszta rodzinki dała mi pieniążki.Więc niedługo jedziemy na wielkie zakupy do centrum handlowego. 


Dobrze. Ja zostawiam was z muzyczką i idę się troczę ogarnąć;D
Miłego dnia kochani. Wieczorem powchodzę na wasz blogi!










5 komentarzy:

  1. No to wszystkiego naaaaaaaaaajcudowniejszego! :*******

    OdpowiedzUsuń
  2. dzisiaj u mnie też bardzo ładnie jest. tylko w ręce zimno troche jak sie za długo trzyma za wietrze. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Spóźnione zyczenia - wszytskiego najlepszegoo ;) życzę udanych zakupów! ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie rano słonko nie świeciło,był straszny mróz aż wszędzie biało,dopiero później się wypogodziło ;D pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuje za to co napisałaś w moim blogu ;]
    To miłe z Twojej strony ;)

    OdpowiedzUsuń

Thanks for your comment.