27 października 2011

Unstoppable;*

Tak, zgadza się jestem niepowstrzymana. Może nie we wszystkich sytuacjach ;D
Jeszcze tylko jutro i długi weekend. 4 dni wolnego od szkoły. Jakby nie mogli nam odpuścić jeszcze środy, czwartku i piątku. Mógłby być cały tydzień wolny! No, ale cieszmy się już tym, że wogóle mamy wolne.
Jutro mam teścik z informatyki. Dzisiaj jak tata zaczął mi opowiadać o tych systemach, procesorach, taśmach to prawie żem się nie załamała. Na całe szczęście już sobie to przyswoiłam, uporządkowałam w głowie i jak na razie jest okey.

To zdjęcie było robione podczas wycieczki w Kazimierzu Dolnym.

Życzcie mi powodzenia na teście z informatyki.

PS Przypominam wam o ankiecie http://teenagerfoorever.blogspot.com/2011/10/jesli.html oraz proszę o głosy w konkursie, który organizuje dejwid http://dejwid-life.blogspot.com/.


 




2 komentarze:

  1. Świetny blog ;)
    obserwuję i zachęcam do obserwowania mojego ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też ostatnio miałam test z informatyki mi poszedł dobrze dostałam -5 i tobie na pewno też świetnie poszło ;DD pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń

Thanks for your comment.