01 października 2011

Faceci i ich kobiece strony.

Coraz więcej mężczyzn (zwłaszcza celebryci) robią podbój damskiej garderoby.Mocne makijaże, buty na wysokich obcasach, duża ilość biżuterii to sprawia, że patrząc, np. na jakiegoś mężczyznę na okładce magazynu, myślimy, że to kobieta. Dla wielu osób tak mocny makijaż itd. jest niedorzeczne. Moim zdaniem każdy ma  prawo robić co mu się żywnie podoba.



     Michał Szpak

Finalista programu X Factor (polska edycja) zbudził bardzo dużo kontrowersji swoim zachowaniem, ubiorem. Pamiętam jak pojawił się na castingu w tym programie. Maja Sablewska kazała mu pościągać różne błyskotki jakie miał na sobie. Wtedy mógł dopiero śpiewać. Podczas wykonywania piosenki zaczął wymachiwać rękami, ruszać się jak kobieta, ale jego głos zwyciężył. Obecnie jest uczestnikiem Tańca z Gwiazdami. Chodziły plotki, że chciał tańczyć w sukience.

 Madox (Marcin Majewski)
Madox naprawdę wygląda jak kobieta. Gdy po raz pierwszy wszedł na scenę w Mam Talent myślałam, że to kobieta, ale jak usłyszałam jego głos i imię to strasznie się zdziwiłam. Często jest porównywany do Magdy Mołek. Uważa, że kobiecy look to najlepszy sposób na to by ktoś zwrócił na niego uwagę.

  Andriej Pejic
Andrej jest modelką, znaczy modelem. Jak pierwszy raz na niego spojrzałam to mówiłam, że to kobieta. Potem sobie o nim poczytałam i okazało się, że to osobnik płci męskiej. Na wybiegach prezentuje się głównie w sukienkach i w butach na wysokich obcasach.

  Prawie jak siostry.


 Bill Kaulitz
Wokalista Tokio hotel nie wychodzi z domu bez pełnego makijażu. Podobno jeszcze nigdy nie spotkano go w dżinsach. Jego niepowtarzalny styl został doceniony przez Karla Lagerfelda.

 Adam Lambert
Adam został sławny dzięki amerykańskiej wersji Idola. Szczerze lubię jego niektóre piosenki i nie we wszystkich teledyskach wygląda jak kobieta. Lecz jeśli chodzi o występ na scenie to różnie bywa. Zazwyczaj ma ostry makijaż i damskie ciuszki.


                                                       


                                                                   źródło: Twist, numer 8, sierpień 2011

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Thanks for your comment.