07 października 2011

13 lat minęło jak jeden dzień....


No może do końca nie minęło, bo ten dzień jeszcze trwa. Jestem strasznie podekscytowana. Po raz pierwszy poczułam,że nie tylko jestem ważna dla przyjaciół, lecz także dla przyjaciół. Jak moje przyjaciółki z całą moją teraźniejsza klasą zaczęli mi śpiewać sto lat to poczułam się jak w 7 niebie. Dziękuję Wam dziewczynki;) FF (Friends Forever).

Dzisiaj w szkole otrzymałam ekstra prezenty:
- kartkówka z matmy
- 3 z biologii
- 3 z historii
- kartkówka z informatyki
- test z lektury;)

Takich 'czadowych' prezentów chyba nikt by nie chciał!!;) Ale i tak jest dobrze;D

Obecnie pisząc ten post słucham muzyki (dosyć głośno). Muszę się zabrać do sprzątania, bo jutro imprezka z przyjaciółkami. Mam nadzieję, że będziemy w miarę grzeczne. Hahahaha.............!!!!!!!!!!!!




                   

5 komentarzy:

  1. Sto lat :) Ja też jutro idę na imprezę do kolegi na urodziny on ma urodziny ja imieniny :D Wszystkiego najj <3 i masz racje ja też takich prezentów nie chce w poniedziałek ;D +dzięki za koma :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja dostałem 1 z polskiego.
    a nauczyciele zachodzą w głowę dlaczego przestałem się uczyć ;DD

    wszystkiego najlepszego ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. Sto lat sto lat, przepraszam ze dopiero dzisiaj :( ;* spelnienia marzen!

    OdpowiedzUsuń
  4. sto lat :)

    u mnie na blogu rozdanie z HEAVY CROSS, zapraszam! :)

    http://alice-cross.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. troszeczkę spóźnione, ale wszystkiego najlepszego!:*

    leffcio.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Thanks for your comment.