08 września 2011

Dzień dobrych wiadomości!!

Jak wyczytałam w moim kalendarzu, dzisiejszy dzień jest poświęcony dobrym wiadomościom. Ja już miałam ich dosłownie to 3. W tym dwie w cudzysłowiu, gdyż dzisiaj jak poszłam do szkoły to moją pierwszą lekcją był niemiecki i pani od tego języka zrobiła nam test na wejście. Na dodatek mało osób o nim wiedziało. Lecz na całe szczęście pani powiedziała, że jak ktoś dostanie z niego jedynkę lub dwóję to nie wstawi do dziennika. Kamień mi wtedy spadł z serca!!!!!;) Na dodatek dowiedziałam się dzisiaj, że 16 września odbędą się otrzęsiny 1 klas. Ta wiadomość dla mnie najlepsza nie jest, bo się trochę boję co 2 klasy wymyślą;((
A poza tymi ''dobrymi'' wiadomościami miałam miły dzień w sq. Jak zwykle Różowa i Czarna się wygłupiały. Tańczyły, skakały na przerwach. Najlepsza była przerwa 20 min, gdy Kacper i Piotrek zaczęli zachowywać się jak dziewczyny.  Nie mogłam wyrobić wtedy ze śmiechu. I z Katarzyną, Sylwią i blondii wymyśliłyśmy, że Kacper i Piotrek to sobowtóry Różowej i Czarnej. Jak wy byście to zobaczyli to też padlibyście ze śmiechu.



Powiedzcie mi jak wyglądają otrzęsiny 1 klas gimn.?


                                             

1 komentarz:

  1. nie bój się otrzęsin.
    nie dadzą nic strasznego.
    to ma być zabawa.

    u mnie w szkole otrzęsiny trwają tak do godziny.
    potem jest dyskoteka. ;P
    także każdy się świetnie bawi.
    i raczej nie każdy będzie brał w tym udział, bo nie starczy czasu ;P :)

    OdpowiedzUsuń

Thanks for your comment.